هدیه آسمانی منهدیه آسمانی من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
فرشته معصوم منفرشته معصوم من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

روزگار مادریم

شب های قدر

1394/4/15 7:55
نویسنده : مامان مریم
300 بازدید
اشتراک گذاری

الهی ...
زمين تنگ است و آسمان دلتنگ
پنجره اي براي تماشا و حنجره اي براي صدا زدن ندارم
اميدم به توست
پس بي آنکه
نامم را بپرسي و
دفترهاي ديروزم را
ورق بزنى، رحمتت را
در این ماه پربرکت و این شبهای عزیز برماو همه کسانيکه
تو را عاشقانه می خوانند و عزيزند جاري کن

یک هفته است که باز این فرشته معصوم خیلی عذاب میکشه هر شب تا بعد از سحری بیدار و گریه و گریه و

گریه و گریه....

بعدش هم از خسته گی خوابش میبره و پنج یا شش صبح دوباره بیدار...

عجب تحمیلی خداوند به من و همسرم داده تقریبا تمام شب بیداریم و صبح هم سرکار..........

خیلی خسته ام

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله مهتاب
21 تیر 94 2:25
عزیزم، باز شب قدر بود و من هم به همه سفارش کردم و همگی برای هانیه جون دعا کردی.. روزهای خوش و اسونیت در راهه عزیزم..
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم نمیدونی چقدر محتاج دعا هستم طفلی دخترم خیلی غذاب میکشه خدایا خودت رحم کن.