هدیه آسمانی منهدیه آسمانی من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
فرشته معصوم منفرشته معصوم من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

روزگار مادریم

ماه رمضان

1394/3/30 11:14
نویسنده : مامان مریم
306 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز سوم ماه مبارک رمضان است. دو روز گذشته رو که تو خونه بودم خوب بود. فعلا دفتر هستم یه کم احساس تشنگی میکنم.

خدایا به برکت این ماه رحمت، ماه مغفرت، ماه نزول قران، ماه بخشش، ماه برکت به ما توفیق عمل صالح رو عطا بفرما . اللهی آمین

خدایا به برکت روزه دوست داران و اولیا و بزرگان درگاهت شفای بخیر به دخترم عطا کن و ما را از درگاهت ناامید نگردان. الهی آمین

لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خواهش میکنم تو عبادات تون ما رو و خصوصا دخترک معصومم رو فراموش نکنین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همراه رایانه
10 تیر 94 11:10
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir