هدیه آسمانی منهدیه آسمانی من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
فرشته معصوم منفرشته معصوم من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

روزگار مادریم

خدایا

1394/3/31 9:07
نویسنده : مامان مریم
246 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا چقدر خوب است که از من دور نمیشوی وگرنه در این دنیای پر ازدحام و تلاطم گم میشوم.

خدایا چقدر خوب است که تو بزرگی و بزرگوار وگرنه در هجوم این همه دست و نگاه کوچک میشوم.

خدایا چقدر خوب است که دستم را میگیری وگرنه در برابر نامرادی های روزگار زمین گیر میشوم.

خدایا اگر دست هایت را از من بگیری از ترس نبودنت دامانت را خواهم گرفت و شاید همین باشد معنای مبهم " دستم به دامانت".

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مهتاب
15 تیر 94 5:05
سلام مریم جون.. نمیدونم وبلاگ مشکل داره یا تبلت من که من نمیتونم واسه پست های جدیدتون نظر بزارم..ولی به هرحال من از رو نمیرم، واسه هر پستی که بشه نظر میزارم..مهم اینه شما بخونیش.. مریم جوتن،نمیدونم باور میکنی یا نه، ولی کار خدا بود من روز تولد امام حسن به طور کاااملااا اتفاقی وبلاگتو دیدم، جوری اتفاقی بود که تا امروز که نظر گذاشتین یادم نمیومد چطوری وبلاگو پیدا کردم که دوباره بیام.. مریم خانم ما اون روز تولد امام حسن که من وبتونو خوندم نظری داشتیم و خدا شاهده که در هر خونه ای که نظری رو با زبون روزه میدادم دخترت جلوی نظرم بودو شفاش رو از امام حسن خواستم.. امشبم که شب قدر بود هانیه جون لحظه ای از جلوی چشم من کنار نرفته، بااینکه حتی ندیدمش ولی با هر 100ایه جوشن کبیرم خدا میدونه جلوی نظرم بوده.. دارم ماه رمضون سال بعد رو میبینم که شما تو همین شبای عزیز خبر شفای دخترتو میدی و ما دیگه تو هر 100 ایه فقط و فقط شکر میکنیم خدا رو بابته شفای دخترت.. یه خواهشی ازت دارم فقط خانمی..دستای هانیه جونو بگیر سمت اسمون و به حق پاکی هانیه برای حاجت منم دعا کن ..مرسی عزیزم..
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. واقعا از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم. کلمات از پیشم فرار میکنند نمیدونم چی بگم. امروز خیلی دلم گرفته. امیدم فقط به خداست. که تو این شبای پر برکت منو ناامید نسازه. باز هم برای ما دعا کنید.