هدیه آسمانی منهدیه آسمانی من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
فرشته معصوم منفرشته معصوم من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

روزگار مادریم

تولد هدیه جان

1394/3/13 14:32
نویسنده : مامان مریم
92 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از عروسی بلافاصله باردار شدم و نه ماه بارداری به خوبی و خوشی سپری شد البته بعد از اینکه ترم بارداری تکمیل هم شد هدیه خانوم قصد به دنیا اومدن هم نداشتن و ما هم با عمل و سزارین مخالف...

در نتیجه چون وضعیت این خانوم کوچولو خیلی خوب بود دکتر یک هفته اضافه تر واقت داد که شاید خودش به دنیا بیاد که بعد از گذشت یک هفته هنوز هم نخیییر.....

تا اینکه بلاخره با القای درد مصنوعی و به هزار مکافات و سختی که خدا میدونه و اون مادر بیچاره اس که به عشق فرزندش میکشه بلاخره خانوم خانوما روز 24 ماه رمضون یعنی 2-6-1390 ساغت سه صبح درست موقع اذان بدنیا اومدن و چشم ما روشن شد....

و تا امروز که دختر عزیزم سه سال و نه ماه و 11 روز سن دارد مشکل خاصی همراهش نداشتم و کلا تمام مراحل رشدش به خوبی و خوشی شپری میشه و من بهش افتخار میکنم چون ماشالله دختر خیلی باهوش و شیرینی یه و خیلی شیرییییییییییییییین زبون حالا نمیدونم از شیرین زبونی هاش چی بگم بعدا انشاالله

چون سه سال گذشته اگه از گذشته ها بگم که امروز از دستم میره پس بهتره از این به بعد هر روز بیایم و از همون روز بگم ....

پسندها (1)

نظرات (0)